Ekkor 2 eset lehetséges:
Nem létezik rendszerünkben az e-mail-címe. Rendszerünk új azonosítási módszerre állt át. Ezért a régi weblapunkon megadott azonosítási adatok itt nem működnek. Kérjük Önt, regisztráljon újra! Ha le szeretné ellenőrizni, hogy létezik-e az e-mail címe kérjük olvassa el a "Nem tudom, hogy az e-amil címemmel regisztráltam-e már az oldalra" pontot.
Nem jó a megadott jelszó.
Amennyiben le szertné ellenőrizni, hogy az e-mail címe szerepel-e az új rendszerünkben, akkor kattintson az Elfelejtett jelszó gombra. Írja be az e-mail címét, és kattintson a Küldés gombra.
Ha létezik az e-mail címe akkor rendszerünk kiküld egy új linket a beírt címre. Ebben egy linket küldünk Önnek, amire kattintva visszajut weblapunkra, ahol meg kell adnia egy új jelszót.
Ha nem létezik az e-mail címe, akkor a "Nem tudjuk kiküldeni az e-mailt, mert ez az e-mail cím nem létezik rendszerünkben." üzenetet kapja. Ez esetben kérjük regisztráljon rendszerünkben e-mail címével.
Ez csak akkor fordulhat elő, ha valamilyen okból kifolyólag nem jutott el Önhöz még a regisztáció folyamán az aktiváló e-mail. Amíg nem aktív a fiók, hiába módosítja a jelszót. Kérem nézze meg levelezőfiókja SPAM mappájában is, hogy véletlenül nem került-e oda az aktiváló e-mail. Ha megtalálta, kérjük kattintson az aktiváló linkre! Ha mégsem találja ezt az e-mailt, akkor kérjük küldjön üzenetet nekünk az info@ret.hu e-mail címre, vagy hívja munkaidőben a +36 62 554-600-as központi számunkat. Ekkor munkatársunk leellenőrzi e-mail címét rendszerünkben, és ha létezik a címe küldünk egy új aktiváló e-mail. Ha továbbra sem kapja meg, elképzelhető, hogy email fiókja nem tud fogadni tőlünk üzenetet. Ebben az esetben kézzel ugyan kérésre aktiváljuk, de ebbe a levelezőfiókba a továbbiakban sem fogunk tudni küldeni üzentetet. Javasoljuk regisztráljon másik e-mail-címmel!
Sajnos néhány ügyfelünket érinti, de a GMAIL levelező néha SPAM-be teszi az aktiváló emailünket. Ha Ön nem kapott aktiváló emailt, és GMAIL fiókja van, kérem nézze meg a SPAM mappában is! Ahhoz, hogy a továbbiakban ez ne fordulhasson elő, kérjük állítsa be GMAIL fiókjában az alábbiakat:
Jelentkezzen be!
Kérjük kattintson a Profil oldalára! A lap alsó részében találja a weblapunkon rögzített Számlázási- és Postázási címeit.
Ha nincs elmentett adata:
Akkor Ön nem talál itt semmilyen adatot. Vagyis Ön még nem küldött be nekünk megrendelést ezen a weblapon. Ez esetben kérjük állítson össze egy rendelést, és küldje el nekünk. Ekkor a beküldött adatok már szerepelni fognak a Profil oldalán.
Ha van elmentett adata:
Akkor a felvitt adatsorok végén található piros "Szerkesztés" gombra kattintva majd elvégezve a kívánt módosítást az "Adatok mentése" gomb megnyomása után rögzítjük adatainak módosítását.
Ha csak Számlázási címét látja, akkor Ön bejelölte beküldéskor a "A szállítási cím megegyezik a számlázási címmel" jelölőnégyzetet, ezért a két érték megyegyezik. Ez esetben is a piros "Szerkesztés" gombra kattintva, majd a kívánt adatok módosítása után az "Adatok mentése" gombra kattintva tudja elmenteni módosításait.
Amennyiben törölni szeretné valamely adatát, úgy kattintson a "Töröl" gombra.
Bejelentkezési email címét csak ügyintézőnk tudja módosítani, ezért ezirányú kérésével keressen meg bennünket az info@ret.hu email címen, vagy hívja a +36 62 554-600-as telefonszámot. Ügyintézőnk munkaidőben egy órán belül végrehajtja a kért módosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy az Összes adata (rendeléselőzmények, profil adatok, stb.) visszaállíthatatlanul törlődik, amely később semmilyen módon nem állítható vissza.
Javasoljuk, hogy Profil törlés előtt az adatok exportálásra gombra kattintva mentse le az összes tárolt adatát.
Hírlevél feliratkozását külön rendszerben tároljuk. Ha a továbbiakban hírlevelet sem szeretne kapni tőlünk, kérjük kattintson bármelyik hírlevelünk láblécében található Leiratkozás gombra.
Honlapunkon úgynevezett szabadszavas kereső működik. Vagyis bármilyen sorrendben beírhatja a keresőkifejezéseket szóközzel elválasztva, ugyanazt a találatot kapja. Keresőmotorunk nem érzékeny az ékezetes karakterekre, kötőjelre, stb. Ugyanúgy tizedes jegyként értelmezi a vessző és a pont után beírt karaktereket is.
Lássunk egy példát: írja be a keresőbe, hogy "SMD LED". Ekkor több, mint 100 találatot kap. Majd finomítsa a keresést: újabb szóközzel és írja hozzá, hogy "Samsung". Ekkor kilistázódnak a kínálatunban elérhető Samsung gyártmányú SMD LED-ek. Ha megfigyeli, a keresőszavak külön-külön is kiemelődnek egy-egy szürke mezőben, ahol az X-re kattintva kivehet kifejezéseket a szűrésből. Pl. kattintson a LED szó melletti X-re. Ekkor kilistázódnak a a kínálatunkban található Samsung gyártmányú SMD alkatrészek a LED-ekkel együtt. Vagyis ezzel bővítettük a találatok számát.
A kereső az alábbi helyeken keres:
Tekintsen meg egy rövid bemutató videot a kereső működéséről itt.
Az egérmutatót húzza rá az adott termék Készleten: xxx db feliratra, és mellette megjelenik, hogy melyik raktárunkban hány darab található belőle. Javasoljuk, hogy ha szegedi üzletünkben szeretné megvásárolni termékeinket, előtte tájékozódjon az üzletünk készletinformációjáról. A gyorsabb kiszolgálás érdekében kérjük állítsa össze webshopunkon rendelését, majd küldje el nekünk. Ügyintézőnk telefonos, vagy e-mailben történő egyeztetése után fáradjon be a megbeszélt időponttól üzletünkbe és vegye át az árut. Ez esetben nem csak az üzlet raktárkészletéből tudjuk teljesíteni a kiszolgálást. Felhívjuk üzleti vásárlóink figyelmét, hogy a munkanapokon 12:00 óráig beérkezett rendelések teljesítésének a határideje 1 munkanap azon termékeknél, amelyeket a központi rakatárunkból kell átszállítanunk!
Ez a funkció csak regisztrált és bejelentkezett vásárlóinknak áll rendelkezésére. Figyelem! Amennyiben komplettet (BOM-listát) tartalmaz kosara, ez a funkció nem érhető el!
A kosár oldalon az összegzés alatt található egy Kosár mentése feliratú gomb. Erre kattintva a kosárban lévő termékek listáját elmentheti. Mentéskor kötelező és ajánlatos is nevet adni a kosárnak, hogy a Mentett kosár oldalon könnyebben megtalálhassa.
Bejelentkezve a Mentett kosár oldalon lehetősége van a már előzőleg mentett teljes kosár tartalmát egész számmal megszorozva visszatölteni. Amennyiben csak vissza szeretné tölteni pontosan ugyanazt, amit elmentett, akkor a Szorzó mezőbe kérjük írjon 1-et, és kattintson a Visszatölt gombra. Figyelem! A visszatöltött kosár hozzáadódik a már kosárban lévő termékekhez. Amennyiben a visszatöltött mentésen van olyan termék, amely korábban már a kosárban szerepelt, akkor a két mennyiség összeadódik a kosár oldalon. Visszatöltés után is megmarad a mentése, így azt később is fel tudja használni.
Bejelentkezve a Mentett kosár oldalon lehetősége van szerkeszteni az előzőleg mentett kosár tartalmát. Ehhez nyomja meg a Szerkesztés gombot annál a mentésnél, amelyiket szerkeszteni szeretné. A lenyíló listában az egyes tételeknél tudja módosítani a darabszámot illetve törölni az adott sort. Lehetősége van hozzá adni új sort is, amennyiben ismeri a termék cikkszámát. Ehhez a Termék hozzáadása részben írja be a cikkszámot és a kért darabszámot, majd kattintson a Hozzáad gombra. Bármit módosít a Mentett kosárban, rendszerünk azonnal menti a módosítást. Külön mentésre nincs szükség.
Bejelentkezve a Mentett kosár oldalon törölheti az előzőleg mentett kosarát. Ehhez nyomja meg az adott kosárnál a Mentett kosár törlése gombot. Figyelem! Törlés után véglegesen, visszaállíthatatlanul törlődik a mentett kosara.
Ez akkor fordul elő, ha weboldalunk átirányítja a bank oldalára, de ott 10 percig inaktív marad. Ekkor ha a CIB oldalán a Mégse gombra kattint, visszakerül a weboldalunkra, ahol "Új banki tranzakció - Rendelés kifizetése" gombra kattintva újra kezdeményezheti a tranzakciót.
Minden - akár sikeres, akár sikertelen - tranzakcióról email üzenetet küld weblapunk. A levél alján a rendelés részleteivel egy linket talál. Erre a linkre kattintva weboldalunkon megnyílik a beküldött rendelése. Ha a tranzakció sikertelen volt, akkor jobboldalon felül látható egy "Rendelés kifizetése" gomb, amellyel újra kezdeményezheti a tranzakciót a bank oldalán.
Online bankkártyás fizetéssel kapcsolatos banki információkat ezen a linken találja.
Ez tulajdonképpen nem hiba. Bár hibaként szokták vevőink jelezni felénk, hogy a "Tovább" gombra kattintva nem enged az oldal továbblépni. Az látható, hogy a "Tovább" gombra húzva az egérmutatót a böngészőablak bal alsó sarkában megjelenik a címben szereplő "JavascriptT void (0) " üzenet. Viszont ha jobban megnézi az adott oldalt, pirossal bekereteztük a hiányzó szükséges adatokat. Gyakran elő szokott fordulni, hogy a telefonszám hibás. (Magyarország esetén az országkódhoz a 36-ot írja!) Majd a követkető mezőbe a körzetszámot (Pl. Mobil szolgáltatóknál 20, 30, 70, stb), utána folytatva a telefonszámot. Ez(eke)t a hibá(ka)t kijavítva a "Tovább" gomb újabb megnyomása után már a következő oldalra fog tud lépni, és be fogja tudni fejezni a rendelést.