0
Bruttó:
0.00 HUF
Nettó:
0.00 HUF
FONTOS ÜZENET

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy
2018. október 22-én hétfőn
és október 23-án kedden

minden egységünk
ZÁRVA tart.

FONTOS ÜZENET

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy
2018. október 22-én hétfőn
és október 23-án kedden

minden egységünk
ZÁRVA tart.

Kategóriák

Segítség

Nem tudok bejelentkezni, "Hibás belépési adatok!" üzenetet kapok.

Ekkor 2 eset lehetséges:

  1. Nem létezik rendszerünkben az e-mail-címe. Rendszerünk új azonosítási módszerre állt át. Ezért a régi weblapunkon megadott azonosítási adatok itt nem működnek. Kérjük Önt, regisztráljon újra! Ha le szeretné ellenőrizni, hogy létezik-e az e-mail címe kérjük olvassa el a "Nem tudom, hogy az e-amil címemmel regisztráltam-e már az oldalra" pontot.

  2. Nem jó a megadott jelszó.

 

Nem tudom, hogy az e-mail címemmel regisztráltam-e már az oldalra

Amennyiben le szertné ellenőrizni, hogy az e-mail címe szerepel-e az új rendszerünkben, akkor kattintson az Elfelejtett jelszó gombra. Írja be az e-mail címét, és kattintson a Küldés gombra.

  1. Ha létezik az e-mail címe akkor rendszerünk kiküld egy új linket a beírt címre. Ebben egy linket küldünk Önnek, amire kattintva visszajut weblapunkra, ahol meg kell adnia egy új jelszót.

  2. Ha nem létezik az e-mail címe, akkor a "Nem tudjuk kiküldeni az e-mailt, mert ez az e-mail cím nem létezik rendszerünkben." üzenetet kapja. Ez esetben kérjük regisztráljon rendszerünkben e-mail címével.

 

Létezik az e-mail címem, beírtam az új jelszót, mégse enged belépni az oldal

Ez csak akkor fordulhat elő, ha valamilyen okból kifolyólag nem jutott el Önhöz még a regisztáció folyamán az aktiváló e-mail. Amíg nem aktív a fiók, hiába módosítja a jelszót. Kérem nézze meg levelezőfiókja SPAM mappájában is, hogy véletlenül nem került-e oda az aktiváló e-mail. Ha megtalálta, kérjük kattintson az aktiváló linkre! Ha mégsem találja ezt az e-mailt, akkor kérjük küldjön üzenetet nekünk az info@ret.hu e-mail címre, vagy hívja munkaidőben a +36 62 554-600-as központi számunkat. Ekkor munkatársunk leellenőrzi e-mail címét rendszerünkben, és ha létezik a címe küldünk egy új aktiváló e-mail. Ha továbbra sem kapja meg, elképzelhető, hogy email fiókja nem tud fogadni tőlünk üzenetet. Ebben az esetben kézzel ugyan kérésre aktiváljuk, de ebbe a levelezőfiókba a továbbiakban sem fogunk tudni küldeni üzentetet. Javasoljuk regisztráljon másik e-mail-címmel!

 

A GMAIL levelző SPAM-be teszi az aktiváló emailünket

Sajnos néhány ügyfelünket érinti, de a GMAIL levelező néha SPAM-be teszi az aktiváló emailünket. Ha Ön nem kapott aktiváló emailt,  és GMAIL fiókja van, kérem nézze meg a SPAM mappában is! Ahhoz, hogy a továbbiakban ez ne fordulhasson elő, kérjük állítsa be GMAIL fiókjában az alábbiakat:

  1. Lépjen be a GMAIL fiókjába,
  2. kattintson a „Beállítások” menüpontra,
  3. kattintson a felső menüsoron a „Szűrők és letiltott címek" menüpontra,
  4. kattintson az „Új szűrő létrehozása” menüpontra,
  5. a megjelenő ablakban a Feladóhoz kérjük írja be a @ret.hu kifejezést,
  6. kattintson a „Szűrő készítése a keresés alapján »” linkre,
  7. jelölje be a „Soha ne legyen spam” jelölőnégyzetet,
  8. kattintson a „Szűrő létrehozása” gombra.

 

Hogyan tudom módosítani a Számlázási és Postázási adataimat

  1. Jelentkezzen be!

  2. Kérjük kattintson a Profil oldalára! A lap alsó részében találja a weblapunkon rögzített Számlázási- és Postázási címeit.

 

Ha nincs elmentett adata:

  1.  Akkor Ön nem talál itt semmilyen adatot. Vagyis Ön még nem küldött be nekünk megrendelést ezen a weblapon. Ez esetben kérjük állítson össze egy rendelést, és küldje el nekünk. Ekkor a beküldött adatok már szerepelni fognak a Profil oldalán.

 

Ha van elmentett adata:

  1. Akkor a felvitt adatsorok végén található piros "Szerkesztés" gombra kattintva majd elvégezve a kívánt módosítást az "Adatok mentése" gomb megnyomása után rögzítjük adatainak módosítását.

  2. Ha csak Számlázási címét látja, akkor Ön bejelölte beküldéskor a "A szállítási cím megegyezik a számlázási címmel" jelölőnégyzetet, ezért a két érték megyegyezik. Ez esetben is a piros "Szerkesztés" gombra kattintva, majd a kívánt adatok módosítása után az "Adatok mentése" gombra kattintva tudja elmenteni módosításait.

 

Amennyiben törölni szeretné valamely adatát, úgy kattintson a "Töröl" gombra.

 

 

Gyorskereső használata

Az oldal tetején található gyorskereső egyelőre RET-cikkszámra, Terméknévre, Termék leírásra és Gyártói kódra keres. Kereséskor nem veszi figyelembe a Szóköz, kötőjel, és egyéb speciális karaktereket, pl µ, φ, ±, vagy % stb. Ezért kereséskor csak és kizárólag abban a betűsorrendben keres, amilyen sorrendben a fent leírt mezőkben megtalálható a keresendő kifejezés.

Néhány példa és javaslat, hogy milyen sorrendben írja a keresendő termék szavait:

  • Kondenzátor: 220uF 250V - Kérjük a µ karaktert minden esetben u karakterrel helyettesítse. Először a kapacitás értéket, utána feszültségértéket írja be. A tizedes érték jelölésekor a vessző és pont karakterek között nem tesz különbséget programunk. A szóközt bárhogyan használhatja.

  • Ellenállás: 2.2 kohm 1W - Elöször az ellnállás értékét, utána a teljesítményt írja be. A tizedes érték jelölésekor a vessző és pont karakterek között nem tesz különbséget programunk. A görög Ω jelet kérjük Ohm szóval helyettesítse.  A szóközt bárhogyan használhatja.

 

 

Raktárkészlet részletezése

raktarkeszlet.gifAz egérmutatót húzza rá az adott termék Készleten: xxx db feliratra, és mellette megjelenik, hogy melyik raktárunkban hány darab található belőle. Javasoljuk, hogy ha szegedi üzletünkben szeretné megvásárolni termékeinket, előtte tájékozódjon az üzletünk készletinformációjáról. A gyorsabb kiszolgálás érdekében kérjük állítsa össze webshopunkon rendelését, majd küldje el nekünk. Ügyintézőnk telefonos, vagy e-mailben történő egyeztetése után fáradjon be a megbeszélt időponttól üzletünkbe és vegye át az árut. Ez esetben nem csak az üzlet raktárkészletéből tudjuk teljesíteni a kiszolgálást. Felhívjuk üzleti vásárlóink figyelmét, hogy a munkanapokon 15:00 óráig beérkezett rendelések teljesítésének a határideje 1 munkanap azon termékeknél, amelyeket a központi rakatárunkból kell átszállítanunk!

 

 

 

Kosár mentése, mentett kosár szerkesztése és visszatöltése

Kosár mentése

Ez a funkció csak regisztrált és bejelentkezett vásárlóinknak áll rendelkezésére. Figyelem! Amennyiben komplettet (BOM-listát) tartalmaz kosara, ez a funkció nem érhető el!

A kosár oldalon az összegzés alatt található egy Kosár mentése feliratú gomb. Erre kattintva a kosárban lévő termékek listáját elmentheti. Mentéskor kötelező és ajánlatos is nevet adni a kosárnak, hogy a Mentett kosár oldalon könnyebben megtalálhassa.

Mentett kosár visszatöltése

Bejelentkezve a Mentett kosár oldalon lehetősége van a már előzőleg mentett teljes kosár tartalmát egész számmal megszorozva visszatölteni. Amennyiben csak vissza szeretné tölteni pontosan ugyanazt, amit elmentett, akkor a Szorzó mezőbe kérjük írjon 1-et, és kattintson a Visszatölt gombra. Figyelem! A visszatöltött kosár hozzáadódik a már kosárban lévő termékekhez. Amennyiben a visszatöltött mentésen van olyan termék, amely korábban már a kosárban szerepelt, akkor a két mennyiség összeadódik a kosár oldalon. Visszatöltés után is megmarad a mentése, így azt később is fel tudja használni.

Mentett kosár szerkesztése

Bejelentkezve a Mentett kosár oldalon lehetősége van szerkeszteni az előzőleg mentett kosár tartalmát. Ehhez nyomja meg a Szerkesztés gombot annál a mentésnél, amelyiket szerkeszteni szeretné. A lenyíló listában az egyes tételeknél tudja módosítani a darabszámot illetve törölni az adott sort. Lehetősége van hozzá adni új sort is, amennyiben ismeri a termék cikkszámát. Ehhez a Termék hozzáadása részben írja be a cikkszámot és a kért darabszámot, majd kattintson a Hozzáad gombra. Bármit módosít a Mentett kosárban, rendszerünk azonnal menti a módosítást. Külön mentésre nincs szükség.

Mentett kosár törlése

Bejelentkezve a Mentett kosár oldalon törölheti az előzőleg mentett kosarát. Ehhez nyomja meg az adott kosárnál a Mentett kosár törlése gombot. Figyelem! Törlés után véglegesen, visszaállíthatatlanul törlődik a mentett kosara.

 

 

Egyéb gyakori kérdések

Javascript void (0) üzenet

Ez tulajdonképpen nem hiba. Bár hibaként szokták vevőink jelezni felénk, hogy a "Tovább" gombra kattintva nem enged az oldal továbblépni. Az látható, hogy a "Tovább" gombra húzva az egérmutatót a böngészőablak bal alsó sarkában megjelenik a címben szereplő "JavascriptT void (0) " üzenet. Viszont ha jobban megnézi az adott oldalt, pirossal bekereteztük a hiányzó szükséges adatokat. Ez(eke)t a hibá(ka)t kijavítva a "Tovább" gomb újabb megnyomása után már a következő oldalra fog tud lépni, és be fogja tudni fejezni a rendelést.